1. Masz prawo w ciągu 14 dni na zwrot części lub całego zamówienia. Zwrócić można tylko produkty nienoszące śladów użytkowania.
  2. Nasze opakowania są specjalnie zapieczętowane. Otwarcie opakowania powoduje ich rozpieczętowanie. Takie zwroty nie będą uwzględniane.
  3. Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
  4. Jeśli zwrócone produkty noszą ślady użytkowania, są zniszczone lub uległy uszkodzeniu kwota zwrotu może zostać obniżona.  Poinformujemy Cię o tym mailowo.
  5. Za pomniejszenie wartości produktu odpowiada kupujący.
  6. By dokonać zwrotu do każdej przesyłki musisz dołączyć formularz odstąpienia od umowy.
  7. Zwroty proszę adresować na następujące dane:
    SmartBest.pl, ul. Dworcowa 28/22, 14-400 Pasłęk
  8. Pamiętaj by dobrze zabezpieczyć wysyłkę. W przypadku gdy otrzymamy uszkodzony produkt kwota zwrotu może ulec obniżeniu.
  9. Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.

Szybkie zwroty INPOST

Zwrotu produktów zakupionych bezpośrednio na sklepie www.smartbest.pl można dokonać w łatwy sposób za pośrednictwem sieci paczkomatów INPOST. W tym celu należy:

  1. Opłacić przesyłkę zwrotną na stronie: Opłata za przesyłkę Inpost
  2. Wypełnić formularz na stronie www.szybkiezwroty.pl/pl/smartbest
  3. Poczekać na naszą akceptację.
  4. Nadać przesyłkę w paczkomacie. Etykieta nie jest wymagana.

Produkty zakupione na innych platformach sprzedaży tj. Allegro.pl, Erli.pl, Empik.com itp. można dokonać za pośrednictwem tych platform.